18/11 -09 Oh Dear!

Denna skoldag bestod mest av ångest..
I alla fall tills jag öppnat dörren åt Majsen.

Hon drog med mig ut i regnet, ända till
OUR SECRET HIDEOUT PLACE MADAHFAKAH!
Där blev vi kvar och samtalade en stund innan vi begav oss ut i regnet igen.

En stund senare satt vi dyngsura på Empoli med Darshi. ATE SOME PIZZAAAAa
Sen gick vi hem till Pierre en snabbis innan de gick till Willys och handlade FUUD.
Då vi sa adjö & vandrade hem till mig och hämtade mina böcker.
Sen cyklade vi hem till Majsen en stund.

Det var meningen att jag skulle plugga...
Men istället vart det Las palmas, Happy aquarium, julmust och The Sounds.
Bilder kommer nog imorgon om jag orkar.. Nu ska jag sova och drömma lika fint som igår PUSS&GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0