19/11 -09 Nah no mercy.

Skön skoldag som avslutades med ett svettigt pass Afrikansk dans.
Kanske inte det snyggaste, men definitivt sjukt kul!

Efter dansen stannade jag kvar på kompen med min Nk-grupp och 
fixade till våran powerpoint vi ska ha till den muntliga presentationen imön.
Hoppas det blir bra.. Känns inte som att vi har fått någon tid att förbereda oss.


Happigurlontrain vs fest@boxholmtjej1

On tha trainstation träffade jag Majsen & Tove.
Vi satt och sjöng, dansade och våldtog varandra på tåg1.
Sen hängde Maja med mig hem och åt, tittade på videos, smed planer
och kommenterade folk i skolkatalogen. Det var fint vill jag lova!
We found the scariest man on earth. I'm not kidding!!!!1 

När mah grl vandrade hemåt tog jag tag i Historian och Nk'n 
Sen tog jag ett bad och nu ska jag krypa ner i min efterlängtade säng.

PUS&KRÄM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0