20/11 -09 Everybodyintheplace.

Först skoldag med muntlig redovisning både på historian och på Nk:n.
Det gick helt okej, hoppas jag i alla fall.... annars blir det inte kewl alls!

Efter skolan gick jag hem och åt lite.
Sen begav jag mig till mah shrink med daddy.
Kändes oerhört skönt! Ångar inte att jag gick dit.
På hemvägen träffade jag min sockerpulla Maja som 
jag hängde med en snabbis till Åhléns innan jag gick hem
och gjorde iordning mig och sånt därnt töntigt..

Lite senare gick jag och mötte Maja, Jim, Darsh, Pierre och en vän vid tågstationen.
Vi vandrade först ner på stan en stund. Sen gick vi hemtill Pierrezor och lissna på mozaik.
När Jim, vän1 ( kommer ej ihåg, sry ) Darshi och Pierre försvann en stund
passade jag & Maja på att bli onyktra, disträa och alldeles infantila.

Sen kom Darsh & Pirrezor tillbaks och dansade med oss
ett tag innan  alla fortsatte ut på sina egna äventyr typ.. Skulle gärna vilja minnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0