24/11 -09 Mr Postman.

Idag vaknade man runt elva någon gång.
Sen kom Scoobydopedarshan & Almirthunderfuckdude förbi.
Vi käkade frulle, tog cambilder, lyssnade på bosnisk musik och spelad in videos.
Sen vandrade vi vidare till Funhouse och Bohem.


happyGRL vs satisfied_P9                      exorcistenguzz vs Goofy

Efter att vi lämnat av Almir @ Bohem.
Gick jag och Darshi förbi tandläkarn och sedan hem till en sjuk Pierre.
Vi tittade först på någon skev zombiefilm, Sen tittade även vi på ett avsnitt Heroes.
Eller ah halva i alla fall.. Vi somna efter halva, och sov sesåder två timmar eller någe.

När i vaknat oså vandrade jag hem och åt lite.
Sen kom Darshi och hämtade mig. Vi gick först och köpte must på Lidl.
Sen gick vi hem till Almir och hämtade en mössa och hookade med Majsen.
( som förövrigt är cepe snygg i sina dreads! M yeahh, ah ah? NO SHIT! )
Jag tog sällskap med cepena en bit.

Sen bah gick jag hem och pluggade söndör och nu ska jag sova.
GODIGHT FELLOWS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0