25/11 -09 C'mere.

Studiedag idag igen dåeeee, KOOOL!
Spenderade förmiddagen i Linköping med Majsen & Goofy :D
Vi gick först till Björkö och hälsade på lite smått. Sen gick vi till
Konsert & Kongress och åt innan vi tog tåget hem igen.

När vi kom hem vandrade vi till Majsens Grandmah Birgitta där vi
hände ett tag innan Majsen & Darsh gick ut på stan för att köpa piercing.

Då vandrade jag hemåt och hämtade min gammla mobbe och en nål.
Sen vart det lunch @ Birgittas place, Mäkta gott. Blev sjuuuuukt mätta!
Så vi la oss i soffan och kollade teve i någon timme medans vi väntade in Darsh.
När han anlände borrade jag igenom en nål i stackarns näsa, sen förvann han igen.

Då gick jag och Majsen till Hemköp & handlade.
Sen gick vi hem och åt ännu mer mat.. sjukt man!
Efter det färgade vi hår, gjorde überlistor och låtsades spela tevespel..
Då insåg vi att det gått för långt, så tjejen vanrade hemåt och jag städa mitt rum. 
OCH NU SKA JAG BANNEMIG SOVA! Good night hoes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0