28/10 -09 Under mi sensi.

Runt två kom min fruntimmer Dzejna hit.
Vi tog cykeln till Pierre där han, Jimm, John och Almir befann sig.
Almir & Pierre tittade på Dexter och Jim tittade på X-man, så den 
ända som var social var John som vi satt och pratade med någon halvtimma
eller så. Sen cyklade vi hem till Dzejna där tjejen duschade och bytte kläder.
Efter det cyklade vi tillbaks till Pierre o co dit även Rikard, Marcus och jim
kom en stund senare. Vi lyssnade på musik och testade Marcus nya strobe.
Sen åkte vi hem till mig och gjorde iordning oss en aning.

Vid sju någon gång tågade vi ner till Rikardo där det var lite fiesta.
Sen runt tiotiden vandrade folk1 ut på stan en sväng innan jag och några till 
vandrade hem (skrattandes) till Pierre. Det var längesen jag hade så roligt.
Sorgligt att man måste blanda in massa förbjudna frukter för att kunna skratta nuförtin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0