30/10 -09 Moderna tider.

Idag gick man upp tidigt och för tusende gången tog bilen upp till Jkpg
där vi besökte Dr Brun-Hansen. Han gav beskedet att det förhoppningsvis snart
blir en operation som rättar till skiten, men först ska jag upp och röntgas.
Jag bor ju förfan på sjukhuset nuförtiden! Hatar det mer än något.
Dock blir det ju alltid en fika innan vi åker hemåt.
Denna gången vart det räkmacka (L) Gud så gott!

När jag väl kommit hem hade jag inte ett skit att göra eftersom mina cepen
var i Linköping. Mor räddade dock kvällen genom att gå och hyra film och köpa godis.
När jag mor och bror tittat på se sådär en tredjedel av filmen fick jag dock ett samtal från Alex.
Flickebarnet hade tagit tåget hem till Tranås igen så hon kom hit och hämtade mig.

Först gick vi till Sobelhuset där det tydligen skulle befinna sig massa folk.
Dock kunde vi inte förmå oss själva att vara kvar eftersom det var det pinsammaste vi vart med om. Istället ringde vi Pierre som bjöd med oss till någon annan randomfest. 
Om det inte hade varit så att vi var nykterister idag hade vi säkert uppskattat det, men så var inte läg1.. Efter ett tag vart alla utslängda. Då la sig jag, Alex och August på tågrälsen och studerade stjärnorna.
Sen vare bannemig sängdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0