31/10 -09 Faschination.

Hela förmiddagen spenderades i min säng med datorn i knät.
Det var nämligen så att jag var oerhört duktig och gjorde färdigt min bokanalys.

På eftermiddagen kom mina tjejer hit efter att ha varit en sväng i Norrköping.
Vi förfestade ytterst lite här hemma i sällskap med bror och hans vänner.
Sen tågade vi ner till Rikard där det festades för fullt.

Efter det vart det parkhallen och stan.
Sedan fick jag ta mig i kragen och trösta min lilla gullerumpa Stina.
När jag fått henne på bättre tankar gick vi upp till Elvira en sväng.
Sen tog vi sällskap med Marcus och Jimm hem. 

Tack för trevligt sällskap allesammans!


Seems like a lifetime, since you've been gone
Seems like forever I've been on the run


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0