08/9 -09 ma qlick.

Efter skolan sprang jag Dza och Alexandra som judar för att komma med halv fyra tåget för en gångs skull. Vi hann precis, men när vi väl skulle gå på tåget kom jag och Dza på at vi glömt läxorna...... Då var det bara att gå upp och hämta dom och ta tåget hem en timme senare. Vi gick till Priso (tror jag det heter). Där köpte vi naturgodis och en påse gott&blandat <3 hehe. sen gick vi och satte oss på stationen och inväntade tåget. När vi väl kom hem gick vi en pyttestund på Åhléns, sen gick jag hem och hjälpte hanna bränna ner lite bilder sen i helgen på en skiva.

Resten av dagen har jag bara lyssnat på musik, tändt rökelser och pluggat, duktig som jag är.
Men nu har jag överstigit min normala trötthetsgrad. Bäst jag borstar tänderna och går och lägger mig. 
Annars lär jag ju inte komma upp imorgon.

PUSSSS GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0