18/9 -09 Foiled.

Halula! Hoppas ni hade en trevlig kväll! Det hade i alla fall jag och Dzejna :'D
Vid kvart i fem tog vi tåget upp Till Linköping, där vi sedan tog bussen ut till Ekholmen centrum. Det var meningen att vi skulle gå till parken och träffa Noa o co, men när vi var påväg ringde Noa och sa att de skulle in till stan. Så då var det bara att ta bussen in till stan igen med pojkarna.

När vi kom in till stan hängde jag, Dza och Arvid med hem till Noa där vi hämtade Kallingar och Arvids datorn. Sen gick vi till Netto och köpte korv och cola, innan vandringen fortsatte hem till Arvids lägenhet där jag och Dzejna hjälpte pojkarna med maten medans Noa tog en dusch och Arvid sysselsatte sig med någont? haha. Efter ett tag blev jag och Dzejna godissugna, så vi satte på oss varsin keps och oversize tröja och begav oss ner tillnärmaste candystore. På vägen träffade vi även Victor som fick hänga med oss till Monstergodis innan vi gick tillbaks till Arvids lägenhet igen. 

Kvällen började ganska lungt, men efter att Arvid tog fram sin förbjudna frukt vart det allt annat än lungt! Haha nerå, men allt blev aningen roligare.

Runt elva någon gång gick vi ut på stan och träffade lite trevligt folk innan vi tog  halv-ett tåget hem till Tranås.

Tack för en mycket trevlig kväll gott folk!


SkaterboyzzN!


Haha bilden säger allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0