13/12 -10 ParachuteEnding.

Har verkligen varit sämst på att uppdatera, men det kan inte hjälpas. 
Hur som helst har jag haft det förjävla bra nu när det värsta plugget är över.

I torsdags tog jag tåget till Linköping där jag var sminkmodell för Angelica som gjorde om
till Alice in wonderland, WÖewöwö riktigt duktig tjej det där; Tack skaru ha för allt. 
Fruktansvärt skönt att komma ifrån stan en dag och bara bli ompysslad. MJA :>

I fredags vart det impulsfest hos min kära väninna Linnéa med trevligt folk, och i lördags
jobbade jag hela dagen. Det var ganska lugnt så jag fick lära mig stå i kassan för första
gången och GUUU vilken skillnad! Slapp disken för en gångs skull och lyckades hålla
humöret på topp fastän jag inte fick någon lunch & snön vräkte ner utanför.

I söndags tog jag, sötmor & Jorma bilen upp till Linköping där jag shoppade julklappar och
lite annan tjaffs till mig själv. Faktiskt riktigt nöjd. Älskar att hitta presenter man vet att
personen kommer uppskatta. Känns så onödigt att köpa massa smågrejer bara 
för att köpa något liksom, ah ni fattar. Gött i alla fall. Jävligt gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0