14/12 -10 Coat of arms.

Klockan halv två kom min syster och hämtade mig utanför rååå.
Vi tog en tripp till Linköping med hennes nya bil, där vi besökte min nya favoritdoktor.
Dr Harder (better,faster,stronger..) hähähä namnet säger allt!

Han undersökte mig en aning & gjorde ett enkelt hörselprov, sen var det done! 
Vi grabbade varsin torr macka i cafeterian & en påse godis sen åkte vi vilse för att 
sedan hitta tillbaka till Tranås igen, där maten stod på bordet. <Tacopaj3 omnomnom

Förutom detta har jag inte gjort någon nytta alls denna dag.
WÄE! nu ska jag ta tag i tyskan.. har ju trots allt skjutit upp det hela dagen..  
Bra jobbat sarah.. keep up the good work........... eller? haha så jävla sämst är jag. 

Nobody knows it but me when i slip, YEAH I SLIP! I'm still an animal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0