09/7 -10 The end of maiden trip.

Började dagen med att ta bilen till Ryhov sjukhus där Dr Brun-Hansen tog en titt på mitt öra.
Det visade sig jag är en på miljonen och har något jävla specsymptom
så han ska tydligen skicka vidare mig till andra doktorer as well.
YAY ännu mer sjukhus! precis vad jag behöver...

Efter det vart det en tripp till A6 där jag bland annat hittade 
- trosor 
- glasögon
- smycken
- bikini 
- ny kalender 
& två par linnen 

FAN VA GÖTT!

Nu sitter jag och bränner skivor och packar för fullt!
Det är nämligen så att jag & familjen tar en road trip ner till skåne tomorrows.. 

Ska bli oerhört skönt att komma ifrån Tranås ett tag för att bara sola och ha det skönt.
Sen blir det ju lite besök hos Tom med vilket lär blir jävligt kul, såehehehe hejdå rååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0