19/6 -10 Live from the union chapel.

Hade inte samma lycka med vädret idag.. men vi hade lika trevligt i alla fall.



Fick skjuts upp till Stina av hennes syster som även hade med sig Cesar, deras jycke.
Han må se harmlös ut på bilden ovan, men dess enda syfte var att slita mig i bitar.
Killadogofdoom i swear! eller ah inte så pass kanske... söt varen i alla fall.

Vi satt hundvakt i sådär två timmar kanske, sen begav jag mig hemåt för att äta.
Efter det fick jag ett samtal från Stina som undrade om jag var på att spela lite kvällsvolley..

Självklart var jag det, så en stund senare kom Juliet & Stina hem till mig med en volleyboll.
Vi vandrade vidare till stationen där vi mötte Benja & hans vänner, sen vandrade vi ner
till badhuset för att spela.. eller ah, i alla fall ge det ett försök.

Det var sjukt kallt i sanden så det gick inge vidare..
men trots att vi frös som judar bestämde sig julia, stina & benja för att bada?? jävla cepen!
Jag trodde att jag hade balls enough, men jag fegade ur.. det var ju fan snorkallt.

Tack för sällskapet kära vänner! vi får göra om det någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0