09/5 -10 La Llorona.

Vaknade av att jag hade sjuuukt ont i höften
vilket fick mig att undra vad fan jag gjorde igår?
Jag hade väl inte ont igårkväll? .....eller?
Well well, love painkillers!

Hade tänkt träna idag eftersom det tydligen var stängt igår..
men det var stängt idag med? vafan rå! är det röd dag eller något?
Nä skulle inte tro det :S:S:S vad äre för tjaffs? jag som gick upp tidigt o allt.

Min enda plan gick till spillo vilket resulterade med
ännu en ovärd dag framför teven, fast det var ganska skönt trots allt.
Hade nog ändå inte kunnat träna ordentligt med min cepehöft.

Nu ska jag njuta av mitt te och förhoppningsvis drömma lika fint som inatt :$


If I only could oh, Let´s exchange the experience, oh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0