24/5 -10 Headmaster ritual.

Helt sjukt vad tiden går fort! Idag hade vi vår sista balettlektion vilket 
självklart resulterade med massa dans, men även en jävla massa stretch.
Trodde att jag skulle dö där ett tag.. men fyfan va underbart!

Efter baletten hade vi världens längsta lunch, as usual.
Men idag tog vi dock vara på den ordentligt då vi
slog oss ner på varsin bänk och somnade till
en stund i solen. Lovely!

Dagen avslutades med historia, EOS och ett oväntat nationellt prov i spanska.
Herregud säger jag bara! Jag har verkligen inte lärt mig ett skit sen jag 
började på holaveden.. även om det var något bland det jobbigaste
jag vart med om, skulle jag mer än något annat vilja ha tillbaks
min spanskalärare från Kompen... men å andra sidan 
slipper jag ju spanskan nu framöver. HALLELUJAH!


Hur som helst tog jag mig igenom det och nu sitter jag och lyssnar på musik
efter att ha tagit en kopp te & käkat gojibär med min dyblöta mor.

Well puss & kräm! Friluftsdag imörn juehehhe... fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0