25/5 -10 Tonight I have to leave it.

mhhmja! satt just och drack te & diskuterade sommarens planer med mamo.
Jag vågar knappt tänka på hur underbart det kommer bli, gash vad jag längtar!

Först musikalveckan & skolavslutningen. sedan peace&love & midsommar.
Efter det en vecka ledigt & en vecka i skåne med Cepesusanna, och när vi kommer
hem är det dags för sommarjobb på wienerbageriet i tre veckor.
Jag tycker det låter hur bra som helst!

well, well.. nog om det! bäst att inte ha för höga förhoppningar. 
Idag hade vi friluftsdag uppe på Bredstorp, då vi spelade fotboll hela förmiddagen.
Det gick förvånansvärt bra för oss ES1:or, och förutom det pissiga vädret som slutligen
ledde till att jag åkte hem.. var det riktigt kul! Nästa gång ska jag dock klä mig varmare.


Nu ska jag slå mig ner framför teven med mor, sen bör jag plugga lite
rytmik innan jag bäddar rent och intar sleep mode. PUSHAAAAAii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0