18/11 -10 Fall hard.

Worst night ever. Jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen. 
Ont i magen som aldrig förr, och då menar jag som aldrig förr... Det var hemskt!
Tog både alvedon & Tradolan och inget hjälpte??? Svettades och frös på samma gång.
Otaliga tankar, Funderingar, Stress, Ångest, Smärta. Ja, allt på en gång, fy! fruktansvärt.
Gick och la mig 00:00 och Somnade inte förens klockan 07:00..fick inte en blund däremellan. 
När jag vaknade upp mådde jag dock bättre men usch, det där vill jag inte vara med om igen.

Hade endast en lektion idag, vilket var webbdesign som har blivit lite utav ett favoritämne. 
Efter det gick jag hem och skrev lite på svenskauppgiften medan mamma lagade tacopaj
och nu har jag lika ont i magen igen...... heheee life's not fair. medicinerna dödar mig.

Fick alldeles nyss reda på att Säny & jag kanske blir grannar i februari. Typ sjukt bra!
Sååååååååeh nu ska jag sluta whinea. Någon gång går det väl över.. eller?
Ah det hoppas jag verkligen. För medicinkuren är på 3-6 månader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0