29/10 -10 Pursuit of happiness.


Klockan fyra i fredags grabbade jag & Cornelia varsin kaffe och slog oss ner vid ett av
fönsterborden på Tranan. Där satt vi och yttrade oss ända till gubben som jobbade där
började torka av borden och ge oss vibbar att han ville stänga och evakuera stället..

Efter det skildes vi åt och jag gick hem och joinade sötmor i köket. 
Hade lite fredagslyx och käkade älgstek & mammas gudomliga potatisgratäng.
Typ förjävla bra start på lovet.. OMNOMNOM blir inte mycket bättre.

Senare samma kväll cyklade jag bort till Sveagatan och mötte upp Cornelia igen.
Där nalkades det fest och en härlig skara berusade homo sapiens
såg till att jag gjorde dem sällskap i dimman.

Vart en hel del dans och annat fint.
Tackskaniha!

Vill även tillägga att jag träffade en mycket saknad kamrat.
Dina ord kunde inte göra mig mycket gladare.
De gjorde mig stolt. Skönt & ha dig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0