22/ 11 -10 DOMDOMDOMMMDOMMMMM SPAIN!

Vaknade upp bakfull & hungrig efter att ha legat sked med Linnéa & vår trogne vän riskudden
i hennes systers lägenhet. hahaha jisses vilken kväll! Kycklingdans, incidenten, snöänglar i bara linnen, bagageluckan? ja... jisses. Fint var det i alla fall. Längesen jag dansat så mycket.

Efter att vi insett att internet inte funkar & att vi var tvungna att vänta i en timme efter att kunna
beställa vår efterlängtade pizza värmde vi ett par jordgubbar och försökte roa oss med en
kortlek och gårdagens minnen. Efter det kom Nisse med pizzan, vilket var den godaste jag
ätit i hela mitt liv med tanke på att jag var så fruktansvärt hungrig. Jag skojar inte!
Alltid som godast att äta när man är bakis och cepehungrig.

Hur som helst njöt vi under tystnad, sedan var det dags och klä på sig och skynda hemåt
eftersom jag inte tagit mina mediciner... smart sarah. Tack för en jävligt bra kväll/morgon!


Var alltså Ledig idag, varav impulsfesten igårkväll. 
Hade tänkt plugga en himla massa men så vart det självklart inte..
Istället vart det en fika med Julia som fyller 17 imorgon, GRATTIS FÖH FAN!
Du är unik! egenartad.. ja, säregen precis som jag och jag älskar dig. Det vet du ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0