29/11 -10 22:44 Affability.


Musiken räddar kvällen då jag sitter här med min risgrynsgröt & kopp glögg, som jag 
förövrigt höll på att spilla ut över hela mig själv... Men det gör ingenting för jag har börjat
gilla det här. Snön, ljusslingorna i träden utanför fönstren, mysiga mornar, dubbla täcken, 
julpynten, glöggen, skummtomtarna, ja till och med kylan ibland. Det enda jag verkligen 
avskyr är bristen på solljus. Det blir ju fan mörkt redan på väg hem från skolan, och det 
tar på krafterna. Skulle behöva en restresa. Vart som helst. Bara det är varmt.

Jag hoppas du vet. fastän jag är allt för dålig på att uttrycka den. 
Det finns ju faktiskt inget jag skulle vilja hellre, men ibland är det svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0