06/11 -10 BBlissfully painful.

Startade dagen med en lunch på Golden Thai med pappsen. Jisses så vi åt!
Kunde knappt få ner varsin kaffe efter maten. Haha härliga tider. Du vet att det uppskattas.

Efter det vart det en power nap innan jag och sötmor tog bilen upp till linköping.
The knife & heta diskussioner i bilen, mocka chino med marshmallows på Steve's coffee
& mängder godis, sen var filmstaden vår nästa destinaton. Hälften av chipsen visade sig
befinna sig på min tröja när bion var slut & efter att ha ätit upp allt godis + en kebabtallrik
på Kebabbaren kunde jag knappt stå, men lika gla är jag för de. Filmen var kickass!



Due Date vare ja, se'ren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0