19/10 -10 Now that I know.

Sådant välbefinnande som jag känner idag har jag inte känt på ett bra tag nu.
Dagarna har vart relativt smärtsamma i och med allt plugg jag haft den senaste tiden. 

Svenskan blev klar igår - en vecka försent pga att jag glömde kvar boken hos tom 
och helt enkelt var tvungen att vänta tills mor kom tillbaks för att slutföra uppsatsen.
Känns fruktansvärt skönt, även om det kändes lite halvdant efter att jag var tvungen
att i princip halvera innehållet på grund av att den vart för lång. 

Hur som helst sov jag ut till klockan 11 imorse. sen fick barney nog och erövrade min säng.
Efter ett evigt -NEY NER BARNEY! fick jag slutligen ge upp och göra jycken tillfreds. 

Den första och den enda lektionen jag hade var engelska då vi först kollade klart på
About a boy, och sedan diskuterade i grupp om filmen och om kärlek i allmänhet.

Jag, Susan, Alz, Junas & Anders bildade grupp och skapade enastående konversationer då vi
tog det hela ytters seriös och slöt en "cirkle of love" & pratade svengelska
med fina brytningar. Helt klart bästa engelskalektionen på länge.

Förövrigt måste jag erkänna att det är riktigt mysigt med hösten, trots kylan.
Köpte en burk pepparkakor i förmiddags och tände massa ljus för att
underlätta pluggandet. Det hjälpte.

Charles & Eddie – Would I Lie To You?
Har haft den på hjärnan all day, Får en att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0