20/10 -10 MÅNTRO.



Började dagen med tyska vilket ledde till ytteligare plugg inför kommande vecka..
Fan! Jag orkar inte. Har för mycket saker i huvudet nu. Får liksom inte plats mer.

Hur som helst hade jag fetaste håltimmen efteråt, då jag i satt och gjorde onytta i väntan
på samhällslektionen, och så visar det sig att vi inte har någon lektion??+ retade mig lite, ja!

Det hela löste sig dock då jag Susan & Alz bemäktigade Gyllene Thaien (aka Golden Thai).
Som vanligt bjöds det på fina diskussioner, samt lite planer inför helgen, som jag faktiskt
redan börjat se fram emot. hehehe måste bara hitta en klädsel till det utomordentliga temat.

Mama ain't it wild when you can't help but smiling? 
We're lost in the only thing, Truly worth getting lost in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0