26/10 -10 Simply amazing.

Ingen vidare bildkvalité på nedersta bilden, men suck it! det här fick jag med mig hem idag.

Tog nämligen bilen upp till Linköping med mor för att göra massa undersökningar, så som
hörselprov,blodprov & lite annan tjaffs nu inför operationen. Började med ett hörselprov 
då jag fick sitta och upprepa tvåstavliga ord i en halvtimme.. kändes ju inte alls weird...

Dessutom hade de hittat någon mysko bakterie, som möjligen växer i mitt ben på något vis.
Så nu har de även bestämt att de ska öppna upp ännu mer bakom örat och borra/skrapa
bort massa ben.. visst låter det mysigt? nä fyfan för allt, vill inte vara med längre!

Hur som helst tog det en jävla tid, men slutligen kunde jag utrymma & ta bussen in till stan 
för att shoppa. Det är riktigt farligt att ha med sig plånboken i sådana här lägen..

Som ni ser kom jag i alla fall hem med
- ett par tjockare tights med lite "läder" - Gina Tricot
- ett par jeans - Gina Tricot ( äntligen! har alltid så sjukt svårt att hitta jeans som passar)
- ett enkelt svart linne - Gina Tricot
- en underbar skjorta - Gina Tricot
-  två tischas med The doors & Jimi Hendrix - H&M 
- lite tjockare långärmad - H&M
- två par trosor - H&M
- väst - tidigare köpt av Alice
samt ett par skor från Skopunkten ett par ringar från Gina. 

Vägde utan tvekan upp det obehagliga sjukhusbesöket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0